آبان من

آبان من یک وبلاگ است که در زمینه گیاهان دارویی،عرقیات، طب سنتی و اسلامی و.... فعالیت می کند.
به آبان من خوش آمدید .......................فروش انواع عرقیات،گیاهان دارویی،انواع شیره،سرکه و .............................. امید واریم از مطالب ما لذت برده باشید .........................مطالب آبان من جهت آگاهی شما می باشید

امروز افراد زیادی به دلیل خاصیت های زیاد عرق پنیرک آن را خرید می کنند برخی افراد از جمله افردی هستند که به فقط به خریدن این عرق تمایل دارند و حتی عده زیادی تفاله این عرق را خرید کرده ومصرف می کنند.

آیا عرقی که می خریم کاملا خالص وخانگی است؟

امروزه انواع عرق پنیرک در بازار موجود است که عده ای می گویند که آیا عرقی که می خریم طبیعی وخالص است یا اینکه ماده شیمیایی در آن مصرف شده است یا اینکه و ........  باید بهگیم که تمامی عرقیات ما کاملا خالص و خانگی هستند وهیچگونه نگرانی ندارد .

مطالب پیشنهادی:خواص پنیرک در طب سنتی

سفارش عرق پنیرک

شما می توانین با تماس گرفتن با یکی از شماره های ما  سفارش خود را درخواست کنید.

بسیاری از افرادی هستند که  مقدارعرق می خوان که بخرن می تونم با شماره هایی که پایین گذاشیم تماس بگیرن و یا پیام بدن و سفارش خودشون رو ثبت کنن.

محل فروش عرق پنیرک

باید بگیم که از اونجا که کارگاه ما در ارومیه هست متاسفانه فقط می توانیم سفارش برای شهر های تبریز و ارومیه وتهران رو قبول کنیم.


قیمت عرق پنیرک خالص


قیمت 1لیتروسی صد 150000هزارریال

قیمت هر1لیتروسی صد 190000هزار ریال 

قیمت 1لیترو نیم 240000 هزاریال


جهت خرید فقط تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۹۱۴۱۴۰۵۴۹۵

۰۹۹۱۴۳۳۶۶۱۸


آدرس:ارومیه خیابان المهدی کوی 13 پلاک 12


درباره محصولات آبان من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی