آبان من

آبان من یک وبلاگ است که در زمینه گیاهان دارویی،عرقیات، طب سنتی و اسلامی و.... فعالیت می کند.
به آبان من خوش آمدید .......................فروش انواع عرقیات،گیاهان دارویی،انواع شیره،سرکه و .............................. امید واریم از مطالب ما لذت برده باشید .........................مطالب آبان من جهت آگاهی شما می باشید

تخریب بدن با نخوردن شام

🔴 تخریب بدن با نخوردن شام 

♻ شام نخوردن منجربه  پیری زودرس نیز  می شود.

درنیز شب چیزی ولو اینکه قطعه نان کوچکی باشد باید تناول کنید.

اگر کسی دو شب پشت سر هم نیز غذا نخورد، نیروی او به هدر خواهد رفت و تا چهل روز باز نخواهد گشت .

⚜️ پیامبر اکرم(ص) :
غذای شب را ترک_نکن ولو آنکه تکه نان خشکی باشد.

من می ترسم که اگر امت من نیز غذای شب را ترک کنند ، زود پیر شوند.

غذای شب ، نیروی پیر و جوان است.

هرکس که غذای شب را ترک کند ، نیرویی از او نیز می رود که بر نمی گردد. غذای شب سودمندتر از غذای روز ست.

🔸 چرا خوردن شام سودمندتر از خوردن ناهار است؟

علت اینکه  در شب حرارت به داخل بدن رفته  وقدرت هضم قویتر می‌شود و  دربر عکس روز که سردی به داخل و حرارت به سطح بدن می‌رود و غذا به درستی نیزهضم نمی‌شود. 
اگر در هنگام شب در معده خالی باشد ، حرارت بدن به جای آنکه به آن بپردازد ، به رطوبت اصل بدن متوجه می شود و آن را خشک می‌گرداند و لاغری همراه با ضعف را نیز پدیده می‌آورد.

به همین دلیل است که معده خالی باعث کم خوابی می‌شود.
و همینطور موجب بروز زخم معده، بوی بد دهان و ... می‌گردد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی